Despre mine

Fotografia mea
la inceput a fost mai greu , dupa aceea m-am obisnuit.........

sâmbătă, 13 martie 2010

apa........ pe cat de vitala pentru noi , pe atat de reconfortanta ........

Cine spune ca suntem urmasii lui Traian , nu se inseala .
Intrand in lumea piscinelor in urma cu cativa ani , am dezvoltat o pasiune ... e uimitor cat de multe poti face cu apa . Cat de multe se pot face in jurul apei ...
Am pomenit despre "urmasii Romei" , da- nu stiu daca din fericire sau din pacate suntem si "contemporanii Romei ". Adevarul este ca avem multe de invatat de la ei. Cel putin de un lucru sunt convins - design si estetic - sunt maestri in lume . "Baile romane - Thermarium " se regasesc astazi intr-o viziune mai mult decat futurista in cele mai renumite SPA-uri din lume , si credeti-ma nu gresesc .
Am avut privilegiul sa invat aceasta meserie direct de la ei . In acest blog voi vorbi despre zona de lux a piscinelor , a centrelor de atractie SPA si wellnes .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu